close

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can

Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you

愛情是你看我的方法,

愛情是我唯一看到的東西。

愛情是十分稀有非凡的,

愛情是超越任何你可以崇仰的人。

愛情是我可以給你的全部,

愛情不只是兩個人的遊戲,

唯有兩人相愛才能夠創造愛情。

帶走我的心但是請你不要傷害它,

愛情是為了你我兩創造的。



TO:悲傷戀歌
   金喜善
arrow
arrow
    全站熱搜

    yu1983 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()